Hotel Paris Prestige
3.9
Puan
Rehber Bul
Burayı keşfetmek için rehber bulun.
Hotel Paris Prestige, İzmir : Izmir'de bulunan bir oteldir. Izmir'da güzel ve konforlu bir tatil geçirmek için bu oteli tercih edebrsiniz. Hotel Paris Prestige, İzmir oteli tüm odaları ve olanakları ile sizlere en iyi hizmeti vermeyi hedefliyor. Bu otel için rezervasyon yapmadan önce müsaitlik durumu hakkında bilgi almanızı tavsiye ederiz. Izmir‘ya geldiğinizde gezilecek yerler hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz https://www.yerelrehber.com/il/izmir sayfamızı ziyaret edebrsiniz. Hotel Paris Prestige, İzmir : 1397 Sokak No:38-42 Kahramanlar, İzmir 35230 Türkiye adresinde bulunmaktadır. Bu otel Yerel Rehber ekibi tarafından ziyaretçilere bilgi sunmak amacıyla eklenmiştir. Daha detaylı bilgi için otelin resmi web sitesini ziyaret edebrsiniz.
Genel Bilgiler
Genel Kurallar
Rezervasyon sonrasında tesis/mülk sahibi tarafından onaylanmış Kiralama Sözleşmesi veya Rezervasyon Formunu size mail olarak gönderilmesini talep edin. Rezervasyon İptal durumlarında haklarınızı korumak için lütfen sözleşmeyi dikkatlice okuyunuz.
Belli bir oranda depozito/peşinat isteyen tesis/mülk sahibine ödeme yaparken her zaman Sözleşmede bulunan banka bilgilerine ödeme yapınız. Yapılan ödemelerden Yerel Rehber sorumlu tutulamaz.
Yerel Rehber, doğabilecek sıkıntıları önlemek ve Misafir veya Tesis/Mülk sahibinin memnuniyetini korumak adına dilediği zamanda ilanları yayınlanmasını durdurabilir. Yerel Rehber hiç bir şekilde misafir veya tesis/mülk sahibinden rezervasyonlar için komisyon talep etmez.
Genel Bilgiler
- Tesis +16 yaş üzerine hizmet vermektedir.
- Tesis Evcil Hayvan Kabul Etmemektedir.
- Tesise giriş saati 14:00 / Çıkış saati 12:00 dır.
- Tesise kurallar ve şartlar olabileceğini unutmayın.
Genel Kurallar
Rezervasyon sonrasında tesis/mülk sahibi tarafından onaylanmış Kiralama Sözleşmesi veya Rezervasyon Formunu size mail olarak gönderilmesini talep edin. Rezervasyon İptal durumlarında haklarınızı korumak için lütfen sözleşmeyi dikkatlice okuyunuz.
Belli bir oranda depozito/peşinat isteyen tesis/mülk sahibine ödeme yaparken her zaman Sözleşmede bulunan banka bilgilerine ödeme yapınız. Yapılan ödemelerden Yerel Rehber sorumlu tutulamaz.
Yerel Rehber, doğabilecek sıkıntıları önlemek ve Misafir veya Tesis/Mülk sahibinin memnuniyetini korumak adına dilediği zamanda ilanları yayınlanmasını durdurabilir. Yerel Rehber hiç bir şekilde misafir veya tesis/mülk sahibinden rezervasyonlar için komisyon talep etmez.
Özellikler
Sunulan Hizmetler
Ücretsiz Wifi
Kredi Kartı
Sigara İçilmez
Park Yeri
Rezervasyon
Rehberler
Rehber ile Keşfet
Tüm Yorumlar
Misafir Yorumları
3.9
Puanlama :
@skopea
Merhaba Tüm konaklamalarımı yorumları çok dikkate alarak yapmışımdır . Bu otelde 1 gece için konaklama yaptım . Tek kişilik konaklama yaptığım için odalar konusunda kendi kaldığım odayı değerlendireyim :) tek yada iki kişi için yeterli bir odaydı . Klima vs tv her şey gayet iyi çalışır durumda banyosu ve odanın geneli de gayet temizdi . Bu arada halkla ilişkiler sorumlusu Hatice hanım çok hoş çok güleryüzlü çok nazik sıcakkanlı bir hanımefendi. İşini severek yapan insanların sayısı çok kısıtlı ve bu yüzden bu detay en azından benim için önemliydi . Karşılamayıda kendisi yaptı çok yardımcı oldu . Kahve içinde çok teşekkür ederim . İzmir e her geldiğimde konaklamalarımda tekrar sizi tercih edeceğimden emin olabilirsiniz . Herkese tavsiye ederim . Sorunsuz rahatlıkla konaklayabileceğiniz bir otel Sabri Kalender
@talhaakarsu
7 yıldır Türkiyenin çoğu ilinde kurumsal firma konaklaması yapan biriyim. İzmir'de sürekli konakladığım otelde 2 hafta üst üste yer bulamadığım için alternatif bulduğum bir otel. Telefondan ziyade gidip görmek istedim. Otel müdürü Hatice hanım karşıladı. Gayet Güler yüzlü, sıcak kanlı ve usanmadan oteli, en önemlisi de (temizlik ve hijyenlerinden) bahsetti. Beraber odaları gezdik. Hakikaten odalara girmeden koridorlar bile tertemiz hijyen kokuyor. Kalmaya karar verdim. Herşey söylenildiği gibi, özenli tertipli düzenli.. en önemlisi (kontrollü) fiyat konusunda da yardımcı oldular. (Bir önceki kaldığım otelin fiyatina indiler) gönül rahatlığıyla gözü kapalı rezervasyon yaptırabilirsiniz.. Temizlik ön planda olanlar için burdan daha temiz bir otel heleki İzmir'de çok zor. Not; Müdür Hatice Hanım'ı tenzih ediyorum. Diğer personellerin tavır ve davranışları konuşmaları beni rahatsız etti. Bu durumu kendilerine ilettim. Umarım en kısa sürede Hatice hanım bu duruma çözüm bulur diye ümit ediyorum.
@ebubekirbostan
Otel de 3 gün kaldık. Misafirine özen gösteren bir anlayış takindiklarini hissediyorsunuz. Temizlik bakımından çok iyiydi odaya ilk girdiğimizde tertemiz bir koku bizi mutlu etti. Kahvaltı güzeldi. Otopark sorunu yoktu. Hatice Hanım'ın ilgi ve alakasina ayrıca teşekkür ederim.
@deryaozturkyilm
14 -17 ağustos arası İzmir’e geldiğimizde konaklama için nerdeyse bütün otelleri araştırdık. Ve o kadar kararsız kalmıştık ki. Eşimle temizlik ve güvenlik konusunda çok hassasız. Rezervasyon yaptırmadan önce oteli aradık Hatice hanım ile görüştük ve gelip odayı görebileceğimizi söyledi. Hemen gidip baktık ve içimize sindi. Temizlik konusu gayet iyidi. Yataklar , çarşaflar temiz, klima soğutması iyidi. Konum olarakta çok merkezi . Ve kendilerine ait otoparkları var . Bir çok otelde bu ne yazık ki yoktu. Araba ile geliyorsanız güvenle bırakacağınız bir otopark. İçimize sindiği için Hemen tuttuk odayı. Yatakları o kadar rahat ki evinizde ki konfor kadar rahat edebiliyorsunuz. Hatice hanım otele giriş anından çıkış anına kadar sürekli ilgili ve güler yüzlüydü. Bizleri çok güzel ağırladı. Kahvaltıya gelecek olursam normal bir kahvaltı tabağı veriliyor. Yanında Karpuz, yumurta var ekstra birşey istediğinizde hemen yaptırıyorlar. Kahvaltıda ki servis görevlisi Murat bey de her sabah güler yüzünü ve ilgisini esirgemedi. Gün içinde de lobide sınırsız çay ve cookie ikramları var. Ortam o kadar sıcakki Akşam otele girdiğimizde veya gün içinde lobide mutlaka oturup sohbet edip öyle odamıza çıkıyorduk. Başta hatice hanım olmak üzere paris prestij ailesine teşekkür ederiz. Otelin bir kaç eksiği var fakat fiyat performans oranı bunları gözardı ettirebiliyor. Gönül rahatlığı ile kalabileceğiniz bir otel. İzmire yolumuz düşerse tekrar kalmak isteriz:)
@foodieeda8747
Konum iyi, odalar yeterli ve temiz. Giriş yapacak misafirler için otelin önünde bir araçlık boşluk bıraksalar çok daha iyi olabilir. Check-in yaparken çok uzun süre beklememiz gerekti, süreçleri biraz daha hızlandırabilirler. Bize verilen odaya çıkıp kapıyı açtığımızda ise odanın başka bir misafire ait olması şokunu yaşadık, beyefendi odasında uyuyorken biz odasına dalmış bulunduk. Böyle bir hata yapılmış olması gerçekten şaşırtıcıydı. Başka birine de benim odamın anahtarı verilebilir güvensizliğini yaşattılar dolayısıyla. Kendilerine ait otoparkta gece vakti yer bulmak zor olabiliyor bilginiz olsun. Kahvaltısını denemediğimiz için yorum yapamıyorum.
@arasarikan
Konumu müthiş, temiz, çalışanları ilgili bir şehir oteli. Kusur aramak gerekirse, kusur her yerde ancak bir iki konuya değinmek gerek diye düşünüyorum. Biz 210 no lu odada kaldık ve gün içinde çamaşır makinesi sesiyle uyuyamadık. Çok gürültü bir şekilde, özellikle sıkma programındayken o sallanma sesi komple odamızdaydi. İşin kötü yanı sabah 8 de de aynı sese uyandık. Tek gecelik konakladigimiz için şikâyette bulunmadım ancak hoş değil kesinlikle. Housekeeping yapılırken de yan odalardan oldukça ses geliyordu. Ses konusuna bir çözüm bulmaları şart gibi. Kahvaltı da pek üst düzey sayılmazdı ki ben herşeyi yiyen birisi olarak yarısını bıraktım. Umarım bu eksiklerini giderirler. Kendilerine bizi ağırladıklari için teşekkür ederim. Erken gittiğimiz halde bizi kabul ettiler ayrıca, sağolsunlar.
@abdullahakbaba
Devamlı seyahat eden ve altlı üstlü birçok otelde konaklamış biri olarak odaların temizliği, her gün düzenli olarak değiştirilen çarşaf ve kılıflar, banyonun temizliği mükemmeldi. Gece lobide Fransız müzikleri dinletmekle beklentilerimin çok üstüne çıktı. Oda temizliği yapan kadınların çok samimi ve içtenlikle günaydınları restoranda kahvaltılarımızı hazırlayıp bizlere sunan beyefendinin Güler yüzü olsun hepsi mükemmel. Eksik diyebileceğim tek şey kahvaltı sanırım. Ve ve kesinlikle atlatamayacak kişi Hatice Hanımdır. Oteli bize güzel tanıtan ve söyldiklerinin arkasında duran hanımefendiye teşekkürlerimi sunarım. İzmir’de otel işini hallettim herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
@irfancakar
Surekli seyahat ediyorum,bunca yıllık seyahatlerim içinde en iyi otel diyebilirim,otelin temizliği kahvaltısından ve calışan arkadasların size aile gibi davranması ve güleryüzü evimde hissettirdi,cok tesekkür ederim,fiyat kalite orantılı ekonomik.on numara
@kadirsacli
Merhaba , 08-09-10-11 Haziran 2022 tarihlerinde otelinizde konakladımtüm personelin güleryüzlü ve samimi davranışlarından dolayı çok memmun kaldım , özellikle Halkla İlişkiler sorumlusu Hatice Keleş Hanfendinin gülüryüzü ve gayreti için çok teşekkür ediyorum.Otel çok temiz , kahvaltısı enfesti...bundan böyle İzmir de ki evimiz Hotel Paris Prestige dir. REMZİ KARACA
@sahinavcuoglu
2020-21 yıllarında iş sebebiyle,heray kullandığımız temiz,samimi evimiz gibi rahat ettiğimiz ; Kalitesiyle makul orantılı,fiyatı olan,çok memnun olduğumuz,eşimize dostumuza tavsiye ettiğimiz ve konaklamalarına vesile olduğumuz,bir oteldi. 2022 yılında personel,kalite,zihniyet,yönetim herşey değişmiş,amaçları sadece para kazanmak olmuş,ülke şartlarınıda fırsat bilip geçen seneki fiyatlarını 3,5 kat artırmışlar ama kalite ve samimiyette aynı oranda artmamış kahvaltısı personeli herşeyi çok kötü geri gitmiş fiyat 5 yıldız,hizmet 2 yıldız olmuş,umarım memnuniyetsizliğimiz dinlerler bugün bizi kaybettiler,yarın işlerini kaybederler.
@geziekibiturizm
12 yıldır Acenta müdürüyüm bir çok otelle çalıştım bu kadar kötü tepki almadım gruplardan , otelin yönetimi tavırlarını ve gruplara nasıl davranacağı konusunda biraz daha eğitim almaları gerektiğini tavsiye ediyorum Yemek menüsü ve kahvaltısından grubum memnun kalmadı çoook zayıftı Herşey para üzerine endeksli grubu memnun edeyim düşüncesi yok Yönetime tavsiyem ya grup kabul etmeyin ya da kabul ettiğiniz gruplara da düzgün hizmet vermeniz Turizm paydaşı ve çözüm ortaklarınız olarak üzdünüz bizi bunu bir eleştiri olarak değil daha iyi hizmet vermeniz açısından paylaşıyorum çünkü başka şekilde muhatap bulamadım.
@haruncimrin8944
İlk açıldığı günden beri müşterisi olduğum Otel'e belli ki yani atanmış bir Resepyonist İzmir'de Mermer Fuarı olduğunu gerekçe gösterip anlaşmalı olduğumuz fiyatın üç katını isterken göbeğini kaşıyıp kapıyı göstermesi manidar. Zira, biz şirket çalışanları bir gün değil yılın her zamanı geliyoruz. Bir işletmenin hazin sonu çalışanlarının liyakat sahibi oluşu birkez daha ispatlanmış oldu.